Cracked Actor

22 år=vuxen?

Kategori: Personligt

Idag är det min 22-årsdag :) känner mig som igår, inte ett uns mer vuxen. Det som är ändrat är väl att det är första gången någonsin som jag inte har blivit väckt av mamma och pappa med frukost på sängen...
De är i stugan, egentligen skulle jag jobbat men jag har gått å blivit döförkyld. Har varit hemma mån, tis å idag. Men ska försöka jobba imon.

Det känns som om jag aldrig kommer bli vuxen. Jag ser mig själv som typ 16-17 år fortfarande. Jag stannade i tiden typ. Vem vet, jag kanske inte ens lämnade villan. Jag kanske är kvar där å det liv som jag levt är bara vanföreställningar. För ibland verkar det gå för bra för mig i livet. Det kanske inte är på riktigt. haha Nä, usch, så är det inte men det hade varit läskigt xD

Tråkigt att sitta här själv bara eller vakna själv utan mamma och pappa å Putte...å Nuffe <3

Nä ska inte deppa ihop nu, jag har lite att göra här hemma..typ dammsuga å diska. BLÄ! Men först frukost :)



1992

Kommentarer


Kommentera inlägget här: