Cracked Actor

It´s time to

Kategori: Allmänt

Imon ska det äntligen ske, har väntat på detta hela våren å sommaren. Jag ska till Ikea och köpa mina möbler som jag trånat efter xD
Kan inte käpa allt imon för lönen kommer inte förrän på måndag. Så beställer hem resten. Pappa menade på att han vägrde köra upp där med eget "släp och fanskap"  
så då kvittar det ju.
 
Iaf, igår var nog den roligaste kvällen på länge. Jag hade tråkigt å hörde av mig till emz. Frågade vad fan vi ska göra åt det. Jag föreslog kareoke på foxen :P så jag, stina å emz å linus begav oss dit runt 22-tiden då v förfestat hos emz :P å efter många cider vågade jag gå upp å köra 2 låtar. hahaha fan vad full jag måste varit, hade aldrig vågat i nyktert tillstånd.
 
Emz å stina vågade också ta ton tillsammans. Å Kristoffer kom också förbi å körde barbie girl med stina xD Jag å emz stannade kvar tills de stängde å raggade upp en snygg argentinare :P lärare 34 år. HEEET! :P Hn fick mitt nummer å en kyss ;)
 
Träffade på Nordenhjem och Per-gunnar (mullvaden, kallar honom så för han ser ut som en xD), gamla polare till mamma å pappa. Så vi började snacka musik å så tills emz slet bort mig å menade på att jag skulle ägna mig åt mitt heta ragg xD
Slaggade iaf ho emz å kom hem i eftermiddags å har sedan dess har jag bara haft fredagsmys. Räkmacka å muffins samt nya Ikea-katalogen
 
Chokladmuffin och mjölk funkar alltid ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: