Cracked Actor

Me want much money

Kategori: Allmänt

Idag, måndag...hatar måndagar men jobbade inte så länge, bara 6.50-12.20. Så skulle man ha det varje dag, typ mån-fre. Alldeles lagom och man orkar göra annat än sova när man kommer hem.
Innan jag stack hem så skulle jag till glitter och köpa armbanden. Likadana som innan, de gick sönder på Emmaboda som allt annat.
 
Men för att ta mig till glitter så gick jag igenom HM och jag skulle bara titta men så ser jag att det hänger en Patti Smith-tröja å sånt går man ju inte förbi xD Så den tog jag..sen hittade jag ett par snygga gröna byxor meeen när jag provade de hemma var de för små -.- jävla skit att man ska behöva ha stl 42 :O :S men det var skinnyjeans annars har jag ju stl 40..i en del byxor 38. Just saying xD
Så innan jobbet imon så blir det att byta de å fråga om det finns en stl större.
 
Bara för att byxorna inte passade så ska jag hädanefter bara käka grovt bröd och dra ner på kolhydrater å försöka göra pilates..men faaan vad det tar emot asså. Vi har ju haft tårta å grejer när jag fyllde år också. Känner mig som en uppsvälld groda xD
Anyway..
 
Nu ikväll har jag kollat upp lite mer på samsung galaxy III. Den verkar bra. Dock tycker vissa att det känns plastig men jag har inget emot det, det är bara bra eftersom jag jämt tappar de i golvet xD
Sen vill jag ju gärna ha en kamera med blixt så man slipper tända alla lampor på kvällen.
Har ju den skruttiga ettan men den laggar mer och mer för varje dag. Gjorde en återställning härom dagen men den är fortfarande lite CP. 
 
Har 9 dagar kvar på mitt sommarjobb sen blir det väl timbanken igen..suck -.-
 
Ska sluta skriva nu innan det blir för mycket ;)
 
 
 
Galaxy...my dream. Tror den gick på 6000 :S
 
 
nya t-shirten :D 149 kr på HM
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: