Cracked Actor

Klagomur (läses på egen risk)

Kategori: Allmänt

Visste att det var nåt sattyg på gång. Har gått å blivit sjuk. Vaknade upp igår morse med en fetesvullen hals som sedan övergick i feber :S
På det nu har jag också mensvärk. Tänk att det alltid ska komma så lägligt varje gång.
Stina har sin 20-årsfest imon å har sett fram smot detta men nu är det väldigt osäkert om man kan gå.
Jag kurerar som fan, dricker kan jang å blutsaft...alvedon i massor å te.
Jag skyller allt på ungarna. Måste blivit smittad i måndags då jag jobbade sist.
Sen råkade jag smitta fredrik på tisdagen...jag är en bärande smittohärd xD
så passa er!
Nämen seriöst, fittigare än såhär blir det nog inte för tillfället.
Hade uppskattat om nån kunde komma å laga mat, ge mig glass, pyssla om mig allmänt å städa i denna röran..speciellt  badrummet...fy fan vad vidrigt  det är där inne xD
btw, jag hade en en sjuk dröm inatt. Jag var en indian med höftskynke (det ni ;))..jag var typ sådär 4 år igen å jag fiskade med spjut i en flod.
Varje fisk jag fångade blev större å större. Den sista jag fångade var en magisk fisk (typ japansk karp, den sägs bringa lycka)
Den började prata med mig å sa att om jag inte dödade den så fick jag 3 önskningar.
å jag minns att jag önskade.
#1 träffa gustaf hammarsten

#2 ekonomiskt oberoende (vinna mycket pengar så jag slapp jobba nåt mer, bara för nöjjes skull)

#3 att alla min familj å mina vänner skulle leva för alltid, de skulle aldig dö å lämna mig ensam.
Vad kan detta betyda...betyder det ens nånting?
Flumm som fan.
Nä nu ska jag ha mat innan jag dör
peace man!
mamma <3
Pappa <3
Let´s never get old

Kommentarer


Kommentera inlägget här: