Cracked Actor

Morning glory

Kategori: Allmänt

Igår när jag var påväg hem från jobbet gick jag förbi konserthuset och vad ser jag :p
Jo Morgan kommer till vår pyttiga stad den 3 mars å föreläser om besvärliga människor xD
Eftersom jag är en själv så måste jag ju gå. Det stod iaf att det är ett öppen föreläsning.
Det finns platser att boka men då får man betala typ 500 spänn :/
Mamma trodde att det var för kommunanställda...å det är ju jag, kommer jag då in gratis så länge det finns platser?
Det fanns två olika tider, typ en vid 13 sen en vid 18 så mn tycker att det borde finnas platser.
Sen är det frågan om folk föutom jag då tycker mycket om Morgan.
Drar han mycket publik i K-na?
Det är den stora frågan.
Emz ville också gärna föjla med :P så åå hoppas det finns platser.
Ska fan fråga om han vill ta en fika eller nåt efter :) fast han kanske inte orkar men men kul å bara träffas igen :)
Nä ska försöka få igång cubase...igen!
Börjar inte förrän vid 10 å så vaknar man vid 4 typ -.-
fucking ljudkort som inte vill funka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: