Cracked Actor

Sleepover in Brömsebro

Kategori: Allmänt

Har sovit borta hela helgen. I fredags sov jag hos fredrik :) sen var jag hemma några timmar innan emz, vina å stina skulle plocka upp mig så vi kunde köra till Brömsebro där vi skulle fira emz :)
Det blev ett riktigt bra firande, god mat, sprit å badtunna å en hel del skratt å spökhistorier.
Det spökar ju hos kinne å fredrik xD spännande.
Stina å jag hade våra luftmadrasser men onödigt att vi tog med eftersom vi hade bråttom ner hos emz å vina i deras säng xD haha Fan vad emz skrämde upp oss men tillslut somnade vi iaf.
Idag vaknade vi hyffsat utsövda...eller jag iaf;) solen lyste i nyllet när man vaknade så vi gick ut å satte oss å tog ett bloss. Senare blev det världens godaste frukost. Emz brorsa lagade saffranspannkakor å det dukades upp pålägg av alla slag, räkost, å skagenröra *dreglar* å ostfrallor.
Vi åt oss till matkoma sen gick vi ut på promenad. Vi rullade typ fram :P
Sen packade vi ihop å åkte hem å jag fick sitta fram :) happy! ;)
Vina trivs :P
emz å staain
saffranspannkakan
vina, emz, stina å fredrik samt hunden Pita på prmenad
Manchestern ;)
Tackar än en gång alla inblandade, bättre helg kan man inte ha ;)
Nu blir det sova å ladda för ännu en arbetsvecka.
GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: