Cracked Actor

Smöret som urartade

Kategori: Allmänt

Hahaha jag dör typ. Fan har aldrig varit med om liknande xD
Pallar inte dra allt men ja alla som har mig på FB lär väl inte ha missat diskussionen om smöret som sedan urartade å slutade med personangrepp om att jag fortfarande bor hemma, inte har nåt "riktigt" jobb å snyltar på min pappa.
Jag skrev meddelande till denna personen att vi kan ta å träffas nån dag å reda ut detta, om det har med smör att göra, eller några inre aggresioner vet jag inte men för tillfället tog jag bort denna från vännerlistan då denne klart å tydligt förklarade att han inte orkar läsa mina "klago" statusuppdateringar.
men aja "Sånt e livet!!!" *Sjunger* hahaha :P
Nu ska jag knaora halstabletter för jag är såååååå sjuuuuuk å det är såååååå syyynd om miiiig!!!!! xD
För att tydliggöra....
Sånt här tål jag
sånt här blir jag sjuk av

Kommentarer


Kommentera inlägget här: