Cracked Actor

Valentin och Insomnia

Kategori: Allmänt

För första gången har jag firat alla hjärtans dag på riktigt. Japp så är det.
Köpte present till Fredrik å knallade dit i snöstorm.
Han fick en mugg med beatles å kärlekste. Kände mig rätt fånig men det var uppskattat xD
Fredrik spenderade sina sista pengar på thaimat till mig som present å sen blev det filmmys ("Dazed and Confused") å chokladpudding :)
Kan ju också tillägga att the word is out on FB också. Vi är nu officiellt tillsammans.
Så romantiskt på alla hjärtans dag också xD haha fan vad lökigt egentligen.
Men så är det å det är ett stort steg för mig som är så jävla feg när det gäller förhållanden.
Iaf, eftersom jag kanske jobbar idag så var jag tvungen å dra hem.
Var trött så men nu är jag klarvaken...vet inte varför å det hela blir inte bättre då man ska upp om 3 timmar -.-
Men hur som helst, det flyter på men jag längtar till sommaren å alla äventyr vi ska ha.
Lite som i filmen "Dazed and confused" ;)
Te å mugg
"I wanna hold your hand"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: