Cracked Actor

20 juli

Kategori: Allmänt

Det var ett tag sen jag skrev nu. Har jobbat mycket å när jag inte har jobbat så har jag sovit, samlat krafter xD
Idag var iaf min första dag på min 10-dagars semester :D så jävla skönt med ett break mitt i. 
Har gjort första perioden på Safiren och efter min ledighet så ska jag vara på Rubinen :)
Jag trivs bra iaf, tur det ;)

Det var sjukt skönt att bara sova utan att ställ klockan. Steg väl upp vid typ 16 xD
Hjälpte mamma med städandet sen passade jag på att dammsuga min lya också. Annars har jag inte gjort mycket, men imon ska jag ut till stugan. Vi ska ner till Robert och Karin på middag.

Vi ses ju typ bara en gång om året. Men det bli kul, äta gott, dricka lite å prata å se om Robert välter ut nåt i år oxå. Vin eller tårta det får ödet bestämma xD Det har blivit lite av en tradition :P

Jo just det, idag har jag gosat extra mycket med Putte för han fyller 1 år idag :) Lille pojken har blivit stor nu.
Försökte få på honom en rosett men det ville han inte ha. Men han är lika söt utan :P

Nu ska jag kolla på Buffy the vampire slayer (har blivit beroende av denna serie å laddat ner alla säsonger)
å dricka mitt te.

Födelsedagspojken :) <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: