Cracked Actor

Läs det och gråt xD

Kategori: Allmänt

11 saker om mig:
 
1. Jag gillar äldre män! :D
 
2. Jag kan sjunga (fast jag är feg xD)
 
3. Jag köper mycket kläder, saker osv på tradera.
 
4. Jag har haft anorexia (träningnarkoman)
 
5. Jag älskar att planer, skriva listor och organisera allt som jag ska göra (om det blir av, ja det är en helt annan femma xD)
 
6. Jag har blivit testad för aspergers (jag lider inte av nån psykisk sjukdom, jag var/är  bara jävligt envis xD)
 
7. Jag saknar skolan lite...
 
8. Jag älskar den gamla 90-talsserien "Buffy the vampire slayer"
 
9. Jag har en ligg-lista xD
 
10. Alla barn älskar mig (kanske för att jag är ett stort barn själv) xD
 
11. Imon ska jag på min första riktiga festival (Emmaboda)
 

 
11 frågor från QueenTiara:
 
1. Om du var tvungen att byta namn, vad skulle du heta?
 
Annie eller Angelica (för de namnen är så coola) ;)
 
2. Vilken är din favoritlåt?
 
Oj, fan vad svårt. Just nu är jag inne i en Kent-period så typ 999 om jag måste välja någon xD annars är det Bowie och Marc Bolan!!!

3. Vad är det absolut elakaste du har gjort?
 
Under min anorexia-period var jag elak mot mina föräldrar. Men jag gjorde en sak mot mamma men jag vill inte ta upp det här :/

4. Hur många barn vill du ha?
 
Ett :)

5. Har du någon talang? Vilken?
 
Spela gitarr, få folk att skratta

6. Varför bloggar du?
 
För att få skriva av mig å göra mig hörd xD

7. Hur gammal var du när du blev kär för första gången?
 
Har nog aldrig varit riktigt kär, eller jo fast inte fått den besvarad. Typ 15 eller nåt.

8. Vad är du rädd för?
 
Att min familj å vänner ska försvinna

9. Om du skulle beskriva ditt hem/rum med ett ord, vad skulle det vara?
 
Nyrenoverat :P

10. Om du skulle beskriva din personlighet med ett ord, vad skulle det vara?
 
Flummig.

11. Om du skulle beskriva ditt liv med ett ord, vad skulle det vara?
 
Okej.
 
 
11 nya frågor till er:
 

1. Om du fick välja att bo i hus eller lägenhet, vad skulle du välja?
 
2. Om du under hela ditt liv bara fick ha en av dessa saker, dasspapper/ hushållspapper eller speglar vilket skulle du välja?
 
3. Högklackat eller lågskor?
 
4. Vad är det mest pinsamma du råkat ut för?
 
5. Vilken är den bästa TV-kanalen?
 
6. Vilken är din favoritserie
 
7. Hur gammal/ung känner du dig i sinnet?
 
8. Äger du en LP-skiva?
 
9. Om du var konstnär och awesome på att måla/teckna vem/vad hade du velat måla?
 
10. Har du en låt på mobilen/mp3/datorn som du skäms för?, vilken om ja? :P
 
11. Vilka egenskaper vill du att din partner ska ha?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: