Cracked Actor

Helg på Landet

Kategori: Allmänt

I fredags slutade jag redan vid 14 så fixade lite saker inne i stan sen åkte jag hem å bara vilade..eller aaa jag sov givetvis till klockan var ett på natten. Gick upp käkade å somnade runt 5 igen xD

Iaf, lördag så åkte vi ut till stugan men först hämtade vi upp kusin Mikael som jag inte träffat på typ 10 år.
Han bor i stockholm sen 11 år tillbaka och skulle ner på en begravning å ville hälsa på i samband med detta.
Väl ute på tjurkö var vi en sväng hos farmor å sen till faster, å efter det lite fler kusiner å kusinbarn :P

Resten av dagen jobbade jag på brännan å pappa å mikael gick en rundtur på tjurkö, släktforskning å annat.
Sen blev det grillning på kvällen å efter att kusinen tog vittus hem. Å vi drog ner till Alf och Elisabet i finskan å Putte blev satt på plats av deras hundar Isidor och hilda :P Han tog deras "bamse" och då fick han veta att han levde xD
 
Söndag låg jag å sov till 14 typ, var ju typ mulet...lite sol men inte som i lördags.
Vi åkte hem runt 18 å under kvällen har jag äntligen rensat i datorn lite. Lagt över bilder och filmer på externa hårddisken. Nu laggar det inte lika ofta xD

Bästa filmen var ikväll också. Pineapple express :P bästa rökafilmen någonsin. Helt skruvad. I löööve it! :P
Å nu kan jag inte sova. KOllar på nån cheerleading-film. Det värsta jag vet för det är så amerikanskt. Och det ser så löjligt ut för alla ler hela tiden. Helt klart för klämmkäckt för mig men de är ju jävligt vältränade. Alla dansare är det så fundera lite. Man kanske skulle börja dansa själv, det är ju roligt å man tänker inte riktigt på att man tränar.
Gah vill ha fina magmuskler typ...aja får se.
 
nu ska jag forsätta glo på töntfilmen xD
 
 
Just det, jag badade idag också för första gången i år :) inget är som tjurkövatten ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: