Cracked Actor

I´m The Worrying Kind

Kategori: Allmänt

Imon börjar allvaret på riktigt. Sommarjobbet på adlerstens äldreboende. Är fan skitnervös :S
Har fått utbildning 3 dagar men ändå, barn kan jag med men de äldre då?
Jag börjar veckan med att gå 4 dagar bredvid för att komma in i det hela men jag är sjut nervös ändå.

Men är det så att jag tänker att allt kommer att gå bra och att jag inte oroar mig alls så blir det tvärt om.
Alltså måste jag oroa mig annars går allt skit.

Går kvällen imon så jobbar till 21.10 och jag jobbar alla dagar denna vecka utom midsommarafton.
Det blir hårt men får försöka tänka på att jag har min ekonomi tryggad denna sommaren.

Men ska inte babbla om detta mer nu.
I förra inlägget antog jag en utmaning och svarade på frågor.
Nu kommer här 10 frågor till er (om ni vågar) xD 

1. Vilken är din favoritbok?

2. Vem är din största inspirationskälla?

3. Om du fick välja TV eller dator, vad skulle du välja?

4. Vad tror du händer när man dör? Finns det en värld efter denna?

5. Om du fick välja ett liv med mycket nöjen (mycket pengar men med en dödlig sjukdom) och bara leva i 30 år eller ett liv i missär i 80 år (utan pengar men att du skulle vara frisk och ha din hälsa) Vilket liv hade Du valt?

6. Om du fick välja, skulle du vilja vara kvinna eller man och varför?

7. Och om du fick byta namn vad skulle du vilja heta?

8. Vill du bo i hus eller lägenhet?

9. Vilka egenskaper vill du att din partner ska ha?

10. Vad är din syn på droger?


Nu har ni lite att fundera på :P Svara så ärligt du kan och glöm inte att skriva 10 nya frågor ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här: