Cracked Actor

Midsommarhelgen

Kategori: Allmänt

Å shiit. Nu sitter jag å drömmer igen...om hur det skulle vara att bo i Stockholm.
Skulle jobbat idag men kände mig febrig i morse. Lite bättre nu men har tagit alvedon.
Men jag trvis på jobbet iaf :) Har verkligen jobbat röva av mig denna veckan :)

Midsommarafton spenderades med Emz. Bara hon å jag hos mig å vi lagade lite mat. Tror aldrig jag har lagat å fixat så mycket här hemma nån gång xD
Vi gjorde god äppelpaj också å vi låg i soffan å kved till "The girl with the dragon tattoo" vi blev iaf sjukt mätta :)

Hoppas att jag mår bättre imon för måste in till apoteket å hämta ut mer lyckopiller. Får låna lite pengar av pappa för lönen kommer inte förrän på onsdag å tills dess hinner jag bli deppig.

Nu är emmabodabiljetten bokad iaf så på onsdag betalar jag den. Får hålla tummarna att jag inte åker på mer feber  så jag får sälja biljetten dagen innan...som förra året -.-


Har ingen måndagsångest, det blir så när man jobbar helg. Hoppas bara att det blir lite bättre väder dessa dagarna. Jävla svenkt midsommarväder, ösregn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: