Cracked Actor

One year ago

Kategori: Allmänt

Idag för ett år sedan tog jag studenten :P I eftermiddags så var det de andras tur att springa ut på trappan :P
Åkte in till stan innan å mötte jonathan å vi gick upp på torget å kollade på alla flaken som tutade.
En riktig nostalgitripp helt enkelt )

Jag klädde upp mig lite också bara för att studenterna var så fina....man vill ju uppleva allt igen typ :P
Kan fan inte fatta att det redan gått ett år! :P

Iaf, ska jobba 2 dagar till i barnomsorgen sen på måndag nästa vecka börjar sommarjobbet i äldrevården.
Inte kan man se fram emot midsommar heller...ingen fylla iaf för jag jobbar 6.50-14.30 på midsommardagen -.-
Men jag får väl tagga till hasslö istället :)

Får tänka på lönen...månadslön är nice. Då kan jag äntligen köpa kylskåp å andra möbler xD

Imon ska jag jobba 10.45-17.30

men ska inte klaga nu när det äntligen är sommar! :D


Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: