Cracked Actor

Don´t buy unless you...

Kategori: Allmänt

Yes då var jag hemma från jobbet :) blir jobb imon med 13-17.
Hämtade ut paketet med mina air-bra i.
Och har precis provat de. Jag var förväntansfull men tyvärr blev jag besviken :(
Så vidare ni inte har sillisar och att de är fasta å sitter högt upp så är detta inget för er.
Jag tog en stl M för man skulle ta samma storlek man har in tröjor.
Iaf jag hade behövt xxs eller nåt men de hade bara ner till stl S.
Min pattar var precis som om jag var utan BH!!! :S
Det enda som som reklamen hade rätt i var att den var lätt å var bekväm.
Nåt annat löfte höll de inte.
här kommer lite bilder..mm porrigt.
Måste fan bara visa hur dåliga de är.
Bortkastade pengar men provar man inte så får man inte veta.
Men visst ni som nu har sillisar och pattar som sitter fint å högt upp..go for it!
Jag ber om ursäkt på förhand för mitt blekfeta fläsk xD
Till och med sportbh ger ett lyft.
Nä besviken är jag men kan glatt meddela att blekningstandborsten funkar asbra :)
ser skillnad redan efter 2 dagars användning men har använt ionic white också ;) fuskar lite.
Nu ska jag vila innan jag springer upp till emz :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: