Cracked Actor

Inte helt skit ändå

Kategori: Allmänt

Just nu älskar jag F-kassan men det brukar gå i vågor xD
Fick ju tillbaka ca 2000 kr från skatten å sen hade jag en gammal lapp från F-kassan som jag inte lämnat in och jag fick ca 2000 där ifrån också. Fick ihop så pass att jag kunde betala allt det vanliga samt kosta på mig en virkad klänning, en tandborste som bleker tänderna och air-bra från tv-shop xD
Inte nog med det så har jag också kunnat lägga undan 3000 spänn till min tattoo som är bokad den 31 maj.
Den går som sagt på 5000 kr så nu behöver jag bara 2000 till så är allt klart :)
Sen har jag ca 1 500 å leva på resten av månaden, det borde jag klara.
Det känns äntligen som om jag har lite flyt i livet. Jobbet ringde även in mig tidigare idag så fick börjar 9.30 istället för 13 så mer pengar!!! :P fan vad jag är pengakåt men i dagens samhälle kommer man ju ingenstans utan dem...tyvärr :/
Jobbar imon med 7.30-16.00 :)
Känner mig peppad att jobba riktigt mycket. Mitt mål är att spara ihop så mycket som möjligt.
Just nu är tattoon det närmsta målet, sen blir det att köpa kyl/frys å fixa till lägeheten å börjar bo själv.
Undra bara hur lång tid det ska ta för mamma å pappa å sortera ut all skit de slängt in i mitt rum.
De har haft saker här inne sen stambytet å det var 2002...alltså 10 år sen....
ja vår familj gillar å pilla navlen xD

Det som behövs göras är:

#1. Mammas å pappas skit ska ut

#2. liten kyl å frys ska införskaffas

#3. Nya tapeter/färg på väggarna

#4. Diverse möbler ska bort (skrivbordet)

#5. Dörrhålet ska sättas igen så man får vara i fred lite
Om jag skulle känna mig ensam kan jag ju bara ta ytterdörren in ;)
Svårt det där å klippa navelsträngen
Måste köpa present till mamma å hon ville ha en likadan blekningstandborste som mig så då får jag skicka efter en sådan.
Oj nu blev det mycket skrivet här men jag känner mig speedad å kan inte sova...duktigt
Godnatt...godmorron eller whatever xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: