Cracked Actor

Jag vill så mycket men inget blir av

Kategori: Allmänt

Fan, jag är sugen på att börja träna igen...fast nu har jag sagt upp wellness. Fan svindyrt, 395 kr i mån :O
Å om jag ska börja träna igen så blir det friskis, där trivs jag å det är billigare. Å i så fall tar jag bara 1 månad i taget för att inte förlora pengar.
Emz har ju börjat träna nu. Jag vill också vara duktig. Å jag vill inte se ut som en fettsäck på stranden i sommar å jag vill orka mer. Är trött å lat hela tiden. Men när jag jobbar är jag ju så sjukt trött när jag kommer hem.
Jag däckar ju i sängen med en gång :/
Fan med att man måste jobba...några timmar varje dag..typ 3 h å med fet månadslön. Då hade jag mått bra :D
Fast frågan är väl om jag hade tränat ändå...knappast. Ha xD
Idag blir det iaf jobb på torgbacken 15-20 :) där trivs jag bra. Jag blev ju dock sjuk som fan sist jag var där men det var inen smitta utan matförgiftning. Åt för gammal falukorv dagen innan, vaknade upp med uppsvälld mage å illamående på morgonen.
Tänkte att det skulle gå över då jag ändå bara skulle jobba till 14.
Gick till jobbet å det blev sämre, de skickade hem mig på stört, de trodde ju det var kräksjuka, trodde jag med.
Kom hem å höll på att svimma på bussen. La mig å sov å medans jag sov fick jag värsta feberfrossan. Frös å kallsvettades om vart annat :/
Mamma gav mig en alvedon å sen sov jag till lördag...vaknade upp hyffsat pigg. Allt var typ som vanligt igen.
Fattade ingenting. Men sjukt glad att det inte var kräksjuka. Å tackade typ gud för att jag slapp kräkas.
Det är fan det värsta jag vet! :S
Längtar tills tisdag, då ska morgan föreläsa här i k-na å då ska vi träffas en stund :D
Ska ge honom tidningen som jag gjorde som projektarbete.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: