Cracked Actor

Kort helg

Kategori: Allmänt

Idag blev det bara 4 h jobb men det var rätt skönt. Fredag liksom sen ringde chefen i panik å frågade om jag kunde jobba 9-16.30 på söndag. De ville ha mig på nattis. Självklart kan jag det.
Men det känns som om nåt sattyg är på gång. Det kittlar i svalget å i näsan så jag anar att en förkylning är på g. Men har sovit ordentligt nu sen jag kom hem, å kurerat mig med blutsaft å just det...kan ju ta kan jang också så föreygger det. Vill inte blir sjuk nu när jag kommit igång med jobbet igen.
Har mycket att göra i helgen. Imon kommer magda hem och då ska vi leka xD å hulda skulle vara med också. Blir kul eftersom jag inte träffat nån av de på väldigt länge :)
Å på söndag blir det som sagt jobb. Vet inte om jag blir ledig på måndag..
på tisdag kan jag inte jobba iaf för då ska jag på begravning :/ farmors bror olle dog förra fredagen :(
Träffade han väl senast i sommras.
R.I.P Olle
Hatar begravningar, (skitjobbigt det tycker nog alla men alla jobbiga känslor kommer tillbaka till mig) men päronen ville att jag skulle följa med så då får man väl göra det.
Nu ska jag försöka sova lite till
GN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: