Cracked Actor

Morgan in K-na

Kategori: Allmänt

Har precis kommit hem, fortfarande feteglad givetvis efter att ha träffat Morgan ;)
Föreläsningen började vid 18 så vi var där 30 min innan :P
Mamma var ju med. Så innan det började så gav jag morgan min tidning, projektarbetet han så snällt hjälpt mig med. Den exklusiva intervjun xD
Han tyckte den var riktigt cool :P haha å tyckte jag kunde gå vidare på den linjen.
Har typ ont i kinderna av att skratta så mycket som vi gjorde :P
Efter halva tiden var det fika, sen så träffade jag ännu en "FB-polare" till morgan :)
Vi 2 var lätt VIP för vi fick blommorna som morgan å den andra föreläsaren fick av de som jobbar där ;)
De skulle ändå inte klara flygresan upp till stockholm så vi fick dem.
Palla skriva mer nu, antagligen blir det jobb imon så godnatt.
Här kommer bilder
Morgan, jag å blommorna...man blir ju så jävla fin på kort också -.-
skit samma
xD

Kommentarer

  • Ida Haglö säger:

    tack föy igår har också lite tränningsvärk i kinderna efter gårdagen :) mvh den andra VIP personen :)

    2012-03-14 | 09:40:12

Kommentera inlägget här: