Cracked Actor

So much

Kategori: Allmänt

Idag lyckades jag stiga upp hyfsat tidigt. Väntade på att jobbet skulle ringa...det gjorde de inte.
Så följde med emz, vina å emelie till lyckeby eftersom emz skulle gadda sig för första gången xD
Vi var där från 11-14.30 och medans det var emelies tur så gick jag upp till Rosenhill för att hälsa på mina gullungar. Så jävla underbara å jag agerade häst å de fick rida på ryggen xD
Drog ner till emz å de andra igen för stöd. Men det gick asbra å emz var skitduktig ;)
Såhär fin blev en :D
Det tog väl ca 1 h å 40 min. Vi körde till donken å åt sen körde vi hem. Emz skulle jobba.
Kom hem å kom på att mamma fyllde år idag..ops xD
Råkade somna å vaknade runt halv 12 -.- fuck
Så nu är det insomnia.
Har precis betalt räkningarna, det blr fattigare än vanligt denna månaden :/
Sen såg jag att det där jävla gymkortet som jag sa upp fortfarande är i rullning. Såg sen på hemsidan att
det är 3 månaders uppsägningstid -.- så jag skulle ju sagt upp att i dec typ...nu får jag betala 800 spänn till :S
NOTE TO MYSELF: LÄS ORDENTLIGT INNAN JAG INGÅR AVTAL!!!
De pengarna kunde jag haft till min tattoo...har bokat tid den 31 maj å måste få ihop 5000 kr tills dess...kan ju boka om men fan vill så gärna ha den. Får jobba ordentligt nu så jag får ihop.
Vinna på triss...eh ja tack!
imon ska jag jobba men bara 13-16..snålt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: