Cracked Actor

Get back

Kategori: Allmänt

Har haft en awesome dag på Rosenhill. Jobbade 11-16 å skulle jobba på andra sidan.
Men kom dit vid 10 så jag kunde var med mina gullungar å min älskade plutt xD
Ropade på honom å han rusade rakt in i min famn å pussade på mig :P
Han sa att han saknat mig så mycket. Å jag har ju förstås saknat honom med.
Han kommer alltid vara speciell för mig. Always in my <3

Hur som helst var han som ett plåster på mig å fick många kramar å uppskattning av alla barnen :P
När jag var på bussen hem så mötte jag Appelkvist :) å han är också på en förskola å gör praktik.
Jag hade sjukt ont i huvudet av denna hetta som har kommit så plötlisligt, så jag köpte en glass å huvudvärken försvann. Får typ ha en vattenflaska med mig annars svimmar man väl snart.

Har sovit riktigt djupt i eftermiddag men nu känner jag av halsen lite. Har ingen lust att bli sjuk...igen -.-
Får hoppas på att lite sömn fixar det å kan jang.

Å jag vill flytta in i mitt rum nu men som sagt smågrejer kvar å alla verktyg.

Blir det inget jobb imon å om jag är frisk så blir det att sola med malin å alma imon.
Fick en jävla snygg bränna på benen idag. Tur att jag köpte solskydd igår.

Nä sova nu

Gonatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: