Cracked Actor

Spara spara spara

Kategori: Allmänt

Ja, renovaringen fortsätter. Idag har pappa tagit bort underskåpet så att det nya kyl/frys kombiskåpet ska få plats :) Sen har han tagit bort bänken där bänkspisen ska stå.
Vi ska sätta dit en ny så att bänkspisen är i höjd med diskbänken annars blir det inte så lätt att laga mat. Å där under blir det väl nåt slags underskåp där jag kan ha städsaker å dylikt.
Jag har iaf tvättat av skåpshyllorna så att Bosse kan måla allt vitt imon. Jag och mamma var å köpte mer färg till luckorna å mamma till att köra bil.
Ja den historian får jag nog ta en annan dag xD Men det var rätt kul ändå ;)
Imon måste jag stiga upp tidigt för jag ska passa alma på förmiddagen mendan Malin gör nationella prov. Stackars lilla Alma har feber så hon kan ju inte gå till dagis.
Men Malin måste försöka vara klar innan 11. Helst nån timme innan.
För då ska jag på arbetsintervju på adlersten. Sommarjobb där inom äldrevården. Tänk om man kunde få ett fast schema under hela sommren. Fan vad nice å slippa sitta å passa mobilen.
Aja jag vet mer om det imon.
Sen blir det till att hjälpa bosse att måla luckorna en gång till.
Jo just det, vi har nu bestämt exakt vilka möbler å allt som vi ska köpa till mitt hem :) förhoppningsvis kan jag önska mig TV i födelsedagspresent men resten får jag jobba ihop själv. Å har jag tur å inte blir sjuk eller nåt annat skit händer så kan jag kanske köpa möblerna i juni efter löning :)
Å ja just det...slutsumman landade på 15 203 kr men då är TV inräknad å det kostade väl 1995 kr. Så ja 13 208 kr behöver jag spara ihop. Shit å jag hade problem att få ihop 5000 kr till tattueringen.
Detta blir en utmaning för mig. Wish me luck!
Listan på grejerna:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: