Cracked Actor

It´s not working

Kategori: Personligt

Vaknade nyss, råkade somna runt 8..ont i huvudet av all jävla hårfärgning.
Beställde tid hos frissan idag å både klippte å färgade MEN färgningen blev inte som jag tänkt.
Har inte ens tagit nån bild för att nä ag blev inte nöjd...bortkastade pengar :S

Så köpte ny hårfärg på kicks i guldbrun nyans men det täckte inte de där fucking slingorna ordentligt, men jag får väl nöja mig så länge å köra en färgning på söndag när jag kommt hem från sommarstugan.
Jag har ju röda pigment i mitt hår så det är lite svårt att få till den där vitblondabruna färgen.

Ville ha som denna 



Men mitt blev gulare :/
Iaf köpte brun såndär mousse å det tog bort lite av de gula tonerna å såhär blev det


Var tvungen att får bort allt det slitna så fick ta rejält med saxen men nu ska jag fan låta det växa under sommaren. Sen ska jag bara ta topparna för jag tycket det blev lite för kort.

Vill h såhär långt härligt hår igen....fast givetvis med min lugg



Nu blev det ett helt inlägg om mitt hår xD
Iaf, idag ska jag ut till tjurkö eller ja hela familjen å städa stugan å sova över.
Ska bli sjukt skönt å komma ut å ska sola som fan å få snygg bränna å bara vara :)
Ha en bra helg ni också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: