Cracked Actor

Skitstaden

Kategori: Personligt

Det har spridits en bild på vad man tror är johnny depp, sittandes på tunnelbanan i våran huvudstad som en helt vanlig människa xD En del tror att det är han, en del inte. Jag tillhör skaran som tror att det är han.
Läste en artikel att han var på ozzys konsert för att göra research för kommande film om just Ozzy, prince of darkness :P

Å vad fan gör jag här då..i denna pyttestaden. Hade han varit i kallekrona hade jag nog fått nys om det.
Men stockholm är större. Vafan rent ut sagt. Kan inte tidningarna hålla koll på när han kommer.
Hade jag vetat hade jag tagit första bästa flyg dit :O gah! aja men pissigt är det...så nära men ändå så långt bort xD

Det blir inget tjurkö idag, mamma pallar inte å det är inget fint väder heller. Mulet, då kan man lika gärna festa istället ;) Så det är vad jag hade tänkt ikväll.
Med emz, stina å allihopa. Här ska det supas för det var riktigt längesen nu.

Och eftersom det i stort sätt är sommar tänker jag ha min vita klänning med bar rygg. Love it!!!
Dock får folk stå ut med att bhbandet syns för strapless...nä det funkar inte på mig å de är skitdyra. Fuck that!
Å utan tänker jag misann inte gå, då kan man ju inte hoppa å skutta xD

Var inne i stan en vända å köpte silvershampo å solskydd till håret. Se om det kan få bort det där gula slingorna. Blev ju så eftersom jag har röda pigment. Fuck those! På mig å alltså. Andra får mer än gärna ha de :P typ som Gustaf <3 ;)
Nä nu ska jag ut med hunden!


130 spänn för 250 ml -.- jävla utsugare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: