Cracked Actor

Sommaren hälsade på idag

Kategori: Allmänt

Måndag...inget jobb ringde in. Hoppas dock att de ringer imon :)
Men då blev det till att lägga sig å pressa i solen..tänkte inte ligga såå länge men det blev från 14 -18 ändå.
Emz kom ner å malin å alma kom också :)


Det har varit riktigt sommrigt idag :) ingen lär väl ha missat det.
Å ja, jag har bränt mig xD hade inget solskydd hemma. Annars är jag den som överdoserar spf.
Å då blir jag inte brun alls...Blekfis pigment som fan.


Förra sommaren å alla andra sommrar smörjde jag in mig ordentligt varje dag å fick tillslut lite färg. Men grejen är..regnar det en vecka så försvinner den typ xD Så därför tänkte jag att det kanske inte skadar så mycket att sola utan bara idag, men nej det funkade inte.

Efter solandet så åkte emz och jag å köpte pizza å cigg xD medan malin stannade med alma i parken :)
Sedan drog vi hem till mig å satt på balkongen tills alla blev trötta av sol å stojj :)
En jävligt bra dag helt enkelt. Har varit riktigt till freds, antagligen beror lite på att bloggdesignen är fixad nu ;)


Och hur går det med lyan då? Jo det går bra. Pappa har dock inte fogat än för det hade låtit för mycket å alma låg å sov i min säng. Det får han väl göra imon. Listerna i rum å kök är fast. Bara hallen kvar. Ja å foga då.
Så hoppas på att jag kan flytta in imon :)


Om jag har tid imon så ska jag köpa solskydd å aftersun lotion :)
Denna tänkte jag


och denna


Kommentarer


Kommentera inlägget här: