Cracked Actor

Ut med det gamla

Kategori: Allmänt

Äntligen fick jag tunmmen ur å rensade garderoben :). Man kan inte fatta att det är samma ;)
Allt som jag inte vill ha ligger nu i stor hög på soffan. Stina kom ner å fyndade lite å lite senare kommer Emz.
Mamma fick lite också. La ner vinterkläder, mössor å vantar å sånt skit i en kartong å lite klänningar å hystade upp att på vinden. Där får det ligga tills hösten ;)

Var inne i stan nyss och kpte tvål, solskydd å aftersun. Hade spanat in ett linne på HM med beatles på.
Kostade på mig det :)
Idag har jag haft flyt å ännu en börda mindre. Jag kan med säkerhet säga att jag fått sommarjobb :D
Jag är räddad, ekonomin är räddad å jag kommer kunna betala möbler å skit själv ;D

Jag fick det på adlersten, äldreboende. Å det är fast schema :D Rutiner är livsnödvändigt för mig.
När jag var där på intrevju för ca 2 veckor sen så berättade chefen även att man är på en å samma avdelning under en dag. Så man slipper hoppa runt. Känns bra.

Utbildning skulle vara typ 5:e å 7:e juni. 2 heldagar. Då gäller det att vara alert å uppmärksam.
Är lite nervös, jag ska ju få gå bredvd en ordinarie 4 dagar men ändå, har aldrig gjort detta förut.
Bra hand med barn har jag men vårdtagare då?
Det återstår att se. Jag är bara så jävla glad att sommaren är räddad :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: