Cracked Actor

Bitching about it

Kategori: Allmänt

Helgen var ju som sagt riktigt underbar, skönt å festa loss å veta att man klarat religionen.
Men så känns det konstigt på söndagen, är ovanligt slö till och med för att vara jag och jag sover hela dagen.
Och mycket riktigt, när jag vaknar på kvällen har jag feber och ont i hela kroppen :S
 Fy satan säger jag bara!
 
Så de senaste 2 dygnen har jag legat och tyckt synd om mig själv. Frusit och svettats om vartannat.
Fast det värsta är inte att ha feber (då sover man ju bara ändå) det är halsen. Varje gång jag är sjuk på nät sätt oavsett om det är förkylning eller feber så drabbas alltid halsen.
 
Det börjar bli bättre men känner mig ändå som jabba the hut från star wars (lika svullen)
eller också är det bara att man vänjer sig vid att ha ont i halsen. 
På allt detta kommer härlig mensvärk men som tur är har jag voltaren hemma. det är det enda som hjälper.
 
Stannar hemma imon med. Får se hur jag känner mig på torsdag.
Människor är värsta smittohärdar....inte undra på att vi dog som flugor förr.
Hade jag levt förr i tiden..typ på medeltiden så hade jag nog dött med en gång med mitt immunförsvar liksom.
 
Aja tackar gudarna för att det finns alvedon, voltaren och allt.
 
How I feel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: