Cracked Actor

Flitens lampa

Kategori: Allmänt

Nu kan jag äntligen ta helg. Började plugga smått igår för tydligen var jag tvungen att komplettera
förra veckans uppgift för jag hade glömt nåt. Men jag fick E -.- har fått E på båda.
Förhoppningsvis så får jag högre betyg på den jag lämnade in nu. Har suttit sen 4 och pluggat. Vara nära att ge upp men tvingade mig själv för imon hinner jag inte. Så jävla skönt att det är klart :D
 
Imon blir det fest hos Malin, den efterlängtade halloweenfesten :D och min kostym är komplett.
Eller nästan iaf. Ska hämta ett paket på posten som innehåller en mockakavaj/kappa som blir perfekt.
Tacka vet jag tradera ;) behöver bara köpa lite lim till ögonbrynen också.
Men får dra lite tidigare till Malin för ska hjälpa henne med klänningen.
Det kommer bli fett! :D
 
Till och med Emz har gått och köpt en fin kostym och hon gillar inte att klä ut sig :P
*Happy smile*
Lite synd att Kim är i Stockholm och missar detta. Kommer bli awesome.
Så imon ska jag festa ordentligt sen på söndag ska jag nog bara sova å vara bakfull, köpa en pizza kanske :)
 
Jo just det, jag jobbade inte igår och idag för nette ringde och sa att de inte behövde mig för det kom inte så många barn som et skulle varit. Inte gjorde det mig nåt eftersom jag behövde tid att plugga.
 
Nu ska jag njuta av denna fredagskvällen och sen sova
 
Happy Halloween! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: