Cracked Actor

Fotboll vs Musik

Kategori: Allmänt

Hahaha alltid lika kul när en diskussion drar igång pga en post på FB xD
 
Jo, alla skrev "Zlatan" överallt. Jaha sen såg jag att det var för han gjort 4 mål eller nåt. Kul för honom å alla som hejar meen det blir tradigt när alla skriver likadant hela tiden.
Så var lite fräck å för att röra om lite i FB-grytan skrev jag "vem fan bryr sig om Zlatan och fotboll. Det finns viktigare saker!"
Jag visste att jag skulle reta upp nån :P och mycket riktigt jag lyckades.
Men det var liksom det som var meningen.
 
Har tidigare haft diskussioner med denna människa och nånting med
mig verkar reta upp honom så jävla mycket xD
Är det för att jag är ärlig? Jag sa ju bara vad jag tycke, att FOTBOLL SUGER!
Andra kanske ser nåt nöje med att kolla på svettiga män som jagar en liten boll fram och tillbaka.
Jag å andra sidan ser inte tjusningen med det.
 
Men det har jag väl antagligen fått av mina föräldrar, ingen av de är fotbollsintresserad eller har varit.
Pappa säger jämt att "musiken räddade mig från sporten" och det är mycket möjligt.
Alla behöver väl något i sina liv som är deras grej. Vissa har fotbollen och jag å min familj har musiken.
 
Man ska inte dela upp folk i fack men det är faktiskt så att det går inte att undvika. När sånt här disskuteras ser man genast vilka som tillhör sportnördarna och vilka som tillhör esteterna. 
 
Men vad är man om man både kollar fotboll och lyssnar på musik? 
Jo, då är man en velpelle. Man velar sig fram genom livet och får ingenting gjort. Nä bara skojja.
Men det är antingen nåt av de ovanstående som väger tyngst.
 
Folk får givetvis gilla vad de vill. Men JAG kan inte förstå eller se grejen med fotboll
men det är bra att någon gör det.
 
 
Lite arg idag? xD
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: