Cracked Actor

I´m done for now

Kategori: Allmänt

Hade en awesome kväll igår hos Kim, johannes var också där och massa folk.
Vi började smått vid halv 6 och höll på till kl. 03.00 :P Riktigt fett. Alla var glada och hade skojj.
Dock saknade man några tjejer.
Det var värsta korvfesten men det var jättetrevligt ändå ;)
Slaggade givetvis hos kim och kom hem i förmiddags, alltid lika skönt att komma hem xD
 
Tog en dusch och vilade mig, sen beställde jag en riktigt god festpizza från pizzahuset :P
Satan vad gott det var, aldrig har en pizza smakat så bra.
Sen somnade jag nöjd och mätt å vaknade runt 18-tiden.
 
Märkte då att det stod ett kylskåp i min hall :) pappa hämtade det medan jag sov.
Och nu står det på plats i mitt kök.
Det får stå tills imon å sen kan vi sätta i kontakten.
När lönen kommer kan jag köpa min egen mat till mitt alldeles egna hem.
Nu kan vi lätt sätta igen dörren :)
 
Har väntat på detta hela våren och sommaren, aa det som väntar på nåt gott xD
Men har fortfarande lite grejer som ska upp t ex hatthyllan, hylla i köket till kastruller och en hylla över sängen sen då en skena över sängen. Men måste hitta något snyggt tyg först.
 
Och jag kan också meddela att jag har klarat relligionen. Gjorde sista grejerna i torsdags å fick godkänt.
Det är bara betygsamtalet kvar och jag måste komma ihåg och ringa min lärare. Om det går över 10 dagar efter man har avslutat en kurs å man inte ringer så kan man få F på hela kursen...alltså IG trots att man fått godkänt på alla arbeten :S
 
Så alla ni som läser, påminn mig! ;)
 
Eftersom jag festade igår så har jag haft en skön hemmakväll...det var ett tag sen.
Blivit lite mycket fest nu. Ska försöka hålla mig till juletid iaf.
 
Nu ska jag ta en kopp te.
 
ciao!
 
Das kylskåp
 
*Happyface*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: