Cracked Actor

GE MIG GRÖNT!!!

Kategori: Allmänt

Efter att ha jobbat hela helgen så är jag rätt mör. Dock inte helt slut som jag brukar. Har tagit lite vitaminer å de verkar hjälpa. Iaf, tänkte jag skulle gnälla lite...har sån jääääävla mensvärk.
Måste verkligen köpa voltaren imon för det är de enda som hjälper.
 
Har ett litet I-landsproblem också...tydligen är inte grönt (mossgrönt/skogsgönt) inne i höst på mössor, halsduk och vantar å jag har kollat igenom alla affärer (nätet då) å allt som finns är grått, svart å vinrött typ.
Å jag är lite trött på de färgerna. Jag tänkte liksom att grönt skulle passa bra nu när jag ska färga håret rött.
Jobbigt xD
 
Imon ska jag som sagt till läkaren å kolla upp om jag har EDS. Mamma ska ju också dit. Men läkaren kanske inte tror oss. Man vet inte.
Måste plugga också...usch så drygt det är -.- Trodde det skulle kännas bättre men nä xD
 
usch, fan vad ont jag har...kommer inte kunna sova inatt, å ja just det, som om det
kunde bli värre så är ciggen slut.-.-
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: