Cracked Actor

Hösthosta

Kategori: Allmänt

Som rubriken lyder så har jag fått världens äckligaste hosta. Började inatt och igår tackade jag ja till jobb både idag och imorgon. Fick ringa i morse till Nette och säga att jag inte kan jobba. Hon lät inte så glad precis.
 
Men det är alltid så med mig. Om jag blir sjuk kommer det alltid under natten.
Och så fort jag blir sjuk så känner jag mig skyldig, som om jag skolkar.
Men med den hostan jag har hade jag inte kunnat jobba.
 
Antagilgen har jag fått smitta från Kim för han hostade å kraxade i helgen när vi var ute.
Vi hade roligt iaf, vi provade det nya spelet "Rocksmith" hos Anders och jag vann över de båda i "Dawn of the chordead" xD haha Kim skulle minsann ha revanch flera ggr meen vad gör det när jag ändå slog mitt eget resultat med dubbelt så mycket xD HA!!!
 
Sen gick vi ut å åt å drack sen blev det bingen, eller aa Kimsans soffa som vanligt.
Käkade lite frukost på morgonen sen kollade vi på massa avsnitt med konstnären Bob Ross
Han visar tekniken hur man målar. Det ser sjukt lätt ut när han gör det xD
Provade lite igår fast jag har ju bara akvarellfärg och han använder sig av akryl..tror jag. Han blandade med vatten så oljefärg var det inte.
 
Nåt mer spännande? jo, mitt rum är så gott som färdigt nu. Hyllor å fanskap är på plats. Och om nån vecka kommer mitt kylskåp :) Sen när jag får lite mer pengar från F-kassan så ska jag köpa en matta och en taklampa.
Sen är det bara till att smälla igen dörrhålet :D
 
Kommer stanna hemma mon också, förhoppningsvis kan jag jobba på torsdag men det återstår att se.
 
 
 Tv-väggen och min fina platt tv :)
 
Skivspelaren på plats ;)
 
Soffa, soffbord och säng
 
 
 

Kommentarer

  • Queen Tiara säger:

    Du har verkligen lyckats få rätt känsla hos dig, passar så bra till dig! :)

    2012-10-03 | 09:06:31
    Bloggadress: http://queentiara.webblogg.se

Kommentera inlägget här: