Cracked Actor

Kompetent folk

Kategori: Allmänt

Helgen har varit bra, nästan iaf. I fredags var jag med Kim, vi var hos mig, drack lite, lyssnade på lite LP-skivor och bakade en äppelkaka :) Den blev asbra och han åt å smaskade. Mamma å pappa också förstås xD
Vi gick också upp på vinden å rotade fram mitt gamla schack och ett plockepinn som nog är sen 70-talet xD
Å han slog mig i båda...jävla skit!
Å Putte fick träffa Buffy fast han var så jobbig så han fick va med mamma å pappa istället :P
 
Men det var skönt å bara sitta hemma efter en lång vecka.
Men igår då så gick vi ut. Jag, kim, kristoffer och danne. Senare kom emma.
Skulle sovit hos kim men emz ville ut mer så bestämde att jag skulle salgga hos henne istället.
Men vi drog hem till kim iaf alla 3 å tog ett glas vin å sen fick jag en allergitablett av Kim.
Vi stannade väl 45 min sen drog emz å jag in till stan å hängde på Fox.
 
Å för en gångs skull behöve jag inte visa leg :P Antagligen för att jag ser äldre ut när mitt hår är mörkare.
Jag har ju färgat att rött nu och jag blev rätt nöjd. Det blev lite för mörkt för jag inte blekte håret innan.
Men där det var ljusare, utväxten (som var min naturliga hårfärg) blev det exakt den färgen jag villa ha.
Men skit samma, inte hela världen. Det bleks väl ändå sen efter nåra tvättar.
 
Anyway, emz å jag sprang å raggade lite å hade roligt :) men sen när vi skulle gå hem å skulle hämta våra jackor som vi lämnat in till gardrobiärerna så var det bara Emz som fick sitt jacka.
Min hittade de inte. Så vi fick stå å vänta i över en timme men hittade fortfarande inte jackan.
Så jag fick gå hem utan den. Fick ringa pappa så han fick hämta mig för jag blev riktigt förbannad för att de slarvat bort den.
Den fanns verkligen inte i garderoben. Jag fick efter mycket om å men gå in med en vakt å kolla själv å den fanns inte. Så de idioterna har gett min jacka till någon annan.
Snyggt att man betalar 20 spänn för att få sin jacka borttappad. Man betalar ju å hänger in jackan för att man själv inte ska tappa bort den i fyllan å villan. Så gör de det åt en.
Jag blev också väldigt illa bemött. De hade inte ens vett å erbjuda mig gratis taxi hem! :O
 
Jag ska ringa imon å sen ska jag prata med deras chefer å om den inte dyker upp så får de fan ersätta den, samt min mammas nya tröja som jag lånade å mitt läppstift! :S
Minst 2000 kr för det var en äkta skinnjacka!
Jag ska fan se till att de anställer kompetent folk där också!
 
Har varit en asbra helg å så händer sånt här. Jag har gnällt över detta skitmycket nu så jag ska försöka sluta. Blir bara arg när jag tänker på det.
 
*Suck*
 
Har jobb både imon, tis å ons. Torsdag fredag ska jag vara ledig för att ta han om Putte om han skulle må dåligt. För på onsdag ska han kastreras å få ha dumstrut på sig xD
 
Så nu är det bara att ladda inför imon. Jobbar 8-16 på Saltö.
 
Här får ni en bild på hur håret blev
 
 
På bilden sen man inte det men det blev för mycket åt det vinröda hållet. Ville ha mer blogrött liksom.
Men men, next time ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: