Cracked Actor

Röda toner

Kategori: Allmänt

Känner mig lite stressad just nu å känner att jag måste skriva av mig lite.
Har jobbat hela veckan förutom idag då men ska jobba imon och heela helgen.
Vad gör man inte för pengarna liksom. Och på helgen är det ju OB :)
 
Iaf, jag har gjort lite nytta idg iaf och börjat med religionen. Första uppgiften ska var inlämnad nästa fredag.
Fan, efter en timme var jag redan uttråkad. Hade glömt bort hur drygt det kunde vara å plugga.
Men får väl tänka att det blir roligare sen...typ? Det gäller i 5 veckor sen kan jag andas igen.
 
Anyway, nu till det viktigaste :P
Jo jag å mamma var ute med Putte idag och så tyckte hon att hon fick en snilleblixt å sa "Att du inte färgar ditt hår rött,  det hade passat jättebra med din ljusa och bleka hy" .
Jag börjar gapskratta och berättade att jag faktiskt gick å tänkte på det. Satt igår nämnligen och kollade ut en bra nyans och hur jag ska klippa mig (det börjar liksom bli dags)
Så vad hände liksom, mindreading? I samma ögonblick som hon sa det så skulle jag precis börja prata om det.
Skumt. Inte bra med en morsa som kan läsa en tankar ;)
 
Jag har tänkt på det här med rött hår länge men jag tyckte inte det var någon idé att färga om innan sommren. Solen bleker ju bara det ändå å jag vill inte se ut som en morot i huvudet. Dock älskar jag gingers :P men jag passar inte i orange xD
Så när jag får pengar från F-kassan på tisdag så ska jag gå å klippa mig å sen färga håret rött.
Vågar jag det tro? :P
 
 
Såhär hade jag tänkt mig :P jag kommer lätt att sticka ut meen det är jag ju rätt van vid redan xD
 
Sen klippa det såhär...
 
 
Det är väl typ som jag har nu, men måste få bort det slitna. Och jag tar alltid bild med mig till frissan. Mycket lättare än att sitta å förklara ;)
 
Ja just det. På måndag ska jag å mamma till läkaren för att kolla upp om vi har EDS syndrom.
Vi har kollat de olika symptomen och vi fick rätt på nästan alla. Dvs kronisk trötthet, överrörliga leder, lätt att få blåmärken osv.
 
Ni kan läsa mer om det här:
 
 
Nu ska jag forsätta kolla på Criminal minds
 
godnatt

Kommentarer

  • Queen Tiara säger:

    Gå till Sofie på Headline (bakom Wachtmeister) då. Hon är jättebra! Det var hon som färgade mitt hår när jag blev rödtott ;P blev skitnöjd!

    2012-10-12 | 10:23:40
    Bloggadress: http://queentiara.webblogg.se

Kommentera inlägget här: