Cracked Actor

6 September

Kategori: Allmänt

Det är likadant varje gång jag ska städa. Det tar emot så in i helvete. Men nu är det gjort och mycket noggrant också. Torkat golvet å putsat varenda millimeter :P. Allt för att mina fina nya möbler kommer på måndag :D
Tjoohoo!
 
Råkade fastna vid datorn...inte FB utan jag började söka studentlägenheter. Ställde mig i bostadskö i uppsala och växjö. Där fanns de programmet jag vill söka. SKulle söka i kalmar också men datorn laggade å så blev jag förbannad. En sak i sänder.
 
Imon har jag möte på AF kl. 11 sen måste jag springa upp till kommunal å fixa med papper å grejer. 
Jag får ju ändå ingen A-kassa förrän jag jobbat heltid ett år å det lär väl dröja. Men jag ska höra med de om det är möjligt att få bostdsbidrag om jag har aktivitetsstöd som är 136 kr/dag. Det blir nåt på 4000 kr i mån.
 
Iaf sen kl 13-15.00 är det jobbrummet på AF å det måste man ju gå på.
Livet är hårt. Jag har en lön kvar som kommer nu i sep men sen är det slut OM jag nu inte får det där jobbet jag sökte på 1344, som cafébiträde.
Det hade varit perfekt och roligt + att man kunde få känna sig lite fin på jobbet.
Håll tummarna för mig plz! :)
 
På kvällen ska jag till Kim och festa lite och spela å fortsätta skriva låtar :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: