Cracked Actor

En skruv lös

Kategori: Allmänt

Igår kom mina möbler, typ 10 paket :P rena julafton :P
Så Malin och Alma kom över och vi började skruva ihop skiten.
Vi fick ihop soffbordet och vägghyllan :P vid halv 8 var de tvungna å gå eftersom de skulle upp tidigt.
 
Och idag har jag fortsatt med tv-bänken, trodde inte jag skulle klara av att läsa en ritning men det gick bra tills jag märkte att det var en del som hålen var felborrade å jag är helt 100 på att det är den biten som ska vara där. Har kollat igenom de andra å det är inte nån av de. Så för tillfället tar jag en paus. Hade sånt flyt ju så är det nåt skit som är fel.
 
Som ni ser går ena brädan utanför och det ska den inte göra. Den ska mer åt andra hållet men där finns inga hål som passar. ?
 
Aja lyckades iaf med 2 lådor, alltid något. Hade inte det varit felborrat så hade jag varit klar nu å kunnat börja på nästa. Men pappa kommer snart så får rådfråga honom.
 
Längtar bara tills allt är klart så man kan ta hem sina polare. Det får bli en tripp upp till Ikea sen när lönen kommer.
 
blä nu ska jag kolla tv
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: