Cracked Actor

Ond cirkel

Kategori: Allmänt

Vaknade igårkväll och var sjukt irriterad på allt och alla. Trodde det skulle gå över tills idag men nej. Ändå fick jag 2 par skor av pappa på skopunkten...jag blev glad för en stund men sen började ilskan komma tillbaka igen.
Blir alltid så när jag är stressad, jävla uppsatsen som ska in nästa vecka. Sen typ städa å träna. Jag blir typ helt handlingsförlamad för jag inte vet i vilken ende jag ska börja i. Kommer aldrig till skott med nåt liksom. Sen saknar jag Emz jättemycket men hon pluggar också å har inte tid. Sen saknar jag fler människor.
Iaf när jag nu skulle sätta mig å plugga tänkte jag återställa allt för den är ju så seg så började fixa med det å alla systemskivor men sen stängde den jäveln av sig å den var skitvarm under. Och sen gick den inte att sätta på.
Så nu blir det väl att köpa en ny. Fast kusin Peter ska komma å kolla på den imon. Bara massa jävla utgifter hela tiden och inga inkomster. Allt är skit!!!!
 
Här kommer de nya skorna
 
 Svarta boots
 
 Sneakers till jobbet
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: